Lymfodrenáž je osvědčená léčebná metoda využitelná v rehabilitaci i estetické medicíně a má okamžité viditelné výsledky. Je vnímána velmi pozitivně. Nastavení je individuální pro každý problém, pro každé onemocnění různě (tlakové parametry, počet aktivních komor, minimální počet procedur a četnost procedur v týdnu).
 
Lymfatická masáž je vhodná jako preventivní opatření pro lidi vystavené dlouhému stání či sezení. Pomáhá také rychlejší regeneraci po fyzické zátěži, turistice, sportu apod. Pro dobrý efekt je důležitá četnost stimulace. Tedy čím častěji, tím lepší a rychlejší bude efekt.
 
Zásady, které byste měli dodržovat v průběhu kúry lymfodrenáže
1. Dodržování optimálního pitného režimu, 2-3 litry čisté vody bez bublinek a bylinných neslazených čajů – např. Lymfodren, Modelin.
2. Zdravá výživa s důrazem na zeleninu, ovoce, celozrnné obiloviny a pečivo, luštěniny, nízkotučné maso a mléčné výrobky.
3. Cvičení – lymfa musí v těle proudit a odvádět z těla toxiny. Nemá však svou vlastní pumpu jako krevní oběh (srdce), proto musíme lymfu v  těle rozproudit.
4. Střídavé sprchování teplou a studenou vodou (60 – 80 sekund se sprchujte teplou vodou a 20 sekund studenou vodou)
5. Pravidelná domácí péče – péče o pokožku speciálními krémy – břečťanový gel
6. Po drenáži lymfovenem je vhodné provést kompresi, která nedovolí, aby podkoží opět nasáklo. Na trhu jsou dostupné stahovací leginy a punčochy. Velmi vhodné jsou stahovací zeštíhlující kalhoty s obsahem aktivním látek, které se dostávají hluboko do podkoží.
Co se děje při lymfodrenáži?
 
zvyšuje se odtok lymfy
podporuje žilní návrat
podporuje mikrocirkulaci
podporuje regeneraci
podporuje výživu kůže a podkoží
zvyšuje metabolismus tuků
působí jako analgetický efekt (protibolestivý)
má myorelaxační účinek (uvolňuje svaly)
Lymfodrenáž se aplikuje při
 
celulitidě
detoxikaci
relaxaci
odvodnění
redukci váhy
omlazení
zlepšení stavu pokožky
při otoku kotníků po zátěži                       
častých infekcích
otokách dolních končetin

 

bolestech těla po sportovních výkonech
odstranění metabolitů po těžkých stresových stavech
únavě celkové (častá únava)
únavě nohou
těžkých nohách
úponových bolestech v oblasti horních i dolních končetin
chladných končetinách horních i dolních
prevenci křečových žil

Close Menu